23 Şubat 2015 Pazartesi

Nereden Başlasam



    Nerden başlamak lazım bir blog açmak için ? kendini tanıtmak lazım herhalde en başta.Adım Ahmet,deliaamet arkadaşların uyuşturucu kullandığım zamanlarda bana taktıkları lakab,o günlerden bu zamana kadar serinliğini koruyan bi takma isim.Şu an 20 yaşındayım ve 20 yaşında doğduğumu hissediyorum.geçmişim beni ilgilendirmiyor ama gelecekle ilgili kaygılarım var.2. sınıf Grafik ve Tasarım öğrencisiyim,Beylikdüzü'nde yaşıyorum,iyi bir hayatım olduğu söylenemez.Müzikle uğraşıyorum,Gitar çalıyorum yaklaşık 2.5 senedir.Tutuğum bloglar tek bir konu üzerine değil,ilgilendiğim herşey üzerine (Ateizm,Bilim,Müzik,Film,Oyun,Tasarım ve çoğu zaman Geyik) olacaktır.Herkesin nacizane iyi,kötü yorumlarını beklerim.Dediğim gibi yeniyim,ve böyle kendimi tanıtmam garip geliyor bana açıkcası,acaba direk bir konudan mı başlasaydım diye düşünüyorum bunu yazarken.Çünkü kimse oturupta ne diye benim hayat hikayemi okumak istesin.Aslında şimdi direk bir konuya bağlamayı düşünüyorum.Çünkü demin sahibinden.com'da  bir gitar gördüm (Dean Razorback) 







Yukarıda gördüğünüz gibi...Gitarın fiyatı  2.650 liracık.Bakıyosun özelliklerine vay arkadaş diyosun böyle gitar mı yapılır.Eğer diyosanız ki,bu benim bütçeme uymuyo,var 550 liraya yağ gibi gitarlar var,alıp sahibinin sırtında parçalamak istiyosunuz gitarı,sen nasıl satarsın bu gitarı 550 liraya diye.Benim şu an ahım şahım bir gitarım yok ne yazık ki,çünkü çalışmıyorum lanet olsun.Ama iş bulduktan sonra burda da söz veriyorum ki ilk maaşımla şöyle süt gibi bi gitar almayı düşünüyorum gerçekten.Bir Gibson veya Dean Razorback marka olmasada 2.el bi Fender edinmeyi düşünüyorum kendime...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder